CHANEL LES TROMPE L'OEIL

Saturday, 5 June 2010
Photobucket

Photobucket

I am officially a fashion victim. I am wearing a Chanel temporary tattoo. I feel a little dirty inside...

33 comments:

  1. Aah, lucky! I hope it doesn't wear off too quickly.

    ReplyDelete
  2. We all secretly want a piece of the action...

    ReplyDelete
  3. I like them! Love your fringe btw. *gets out scissors*

    ReplyDelete
  4. Haha, well if it makes you feel any better it looks Awesome <3

    I would totally buy if I had the money to spare for them x

    ReplyDelete
  5. Nah, it's great! Better than drawing it on with ballpoint pen, which i tried to do.....

    xx
    http://blondeonblondenyc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Oh I love it! How fun!

    -Ashley
    http://breakfastatsaks.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Dirty but chic! its gotta be now , , cos in ten mins it'll be passe! ck :) x

    ReplyDelete
  8. Haha, your facial expression actually made me laugh out loud!

    Miss B xx

    http://agirlastyle.wordpress.com/

    ReplyDelete
  9. Hahaha, I love your face in the first pic, priceless!

    ReplyDelete
  10. Hehe that's okay, it's cute though!

    ReplyDelete
  11. haha. this is way too funny. love the face your pulling! haha. total fashion victim but fabulous none the less! xx

    ReplyDelete
  12. dirty?? no. awesome. lusting them temp tattoo! (for those of us who are too frightened to get them- they're purrfect! love this post!

    www.lovelywanderlust.com

    ReplyDelete
  13. yaaay congrats you did it haha! if only i had the money, i would most defs so it too, just dont wash your wrist yeah?! :P x

    ReplyDelete
  14. haha, dirty it up some more! they look so beautiful!

    ReplyDelete
  15. I'd love them... but they are pricey for something that disappears!

    http://aforteforfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. they are great !!!
    fashion victim maybe..but they are HOT

    love your blog

    MON CHERI !

    ReplyDelete
  17. your are deeply missed!

    where are yoooou??? =(

    xxo

    ReplyDelete
  18. amazing tattoo! love it so much! <3

    www.abitoffashion.com

    ReplyDelete
  19. Just found your blog - it's fab. I quite like the Chanel tattoos but from the look of my bank account this month I'd need to settle for the Topshop ones if I was going to do temp tattoos! xx
    http://www.weshopthereforeweare.co.uk/

    ReplyDelete
  20. waoouw... great!! i want too.. ^^


    love,
    dear-dee-diary.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. OH I LOVE IT.

    saw them in selfridges and was so tempted!

    Just got a real one -woop de woop!!!
    XXXXXXXX

    ReplyDelete
  22. it looks great...I wouldn´t mind one

    ReplyDelete
  23. you're not the only one, i got one as a gift a while back and i couldn't help myself. i ran out of them unfortunately, and now they're going for big bucks on ebay :( sadness

    xox,
    barb
    fashioninabox.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Haha...but it's worth it they look fab!

    http://flowergirlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. SO JEALOUS.

    c'mon designer temporary tattoos? how can you NOT be a victim?

    ReplyDelete
  26. hahaha.
    i know exactly what you mean.
    it is soo tempting.

    ReplyDelete
  27. This looks very satisfying for me!

    ReplyDelete
  28. Hey nice blog. Thanks to sharing with us.
    http://trendyjeans.blog.com

    ReplyDelete

Thanks for stopping by! Nx